Novosti

  • 28. prosinac 2020.

    NATJEČAJ ZA 28. FESTIVAL GLUMCA

    Broj: 44/2020.
    Zagreb, 28. prosinca 2020.


    Intendantima i ravnateljima kazališta,
    festivala, kazališnih družina i umjetničkih organizacija


    U ime Hrvatskog društva dramskih umjetnika i Vukovarsko-srijemske županije, suutemeljitelja Festivala glumca, Festivalsko vijeće raspisuje

    N A T J E Č A J

    za 28. FESTIVAL GLUMCA

    I.
    28. Festival glumca održat će se od 14. do 23. svibnja 2021.g.
    Za sudjelovanje na Festivalu mogu se prijaviti kazališne predstave premijerno izvedene od 1. siječnja do 31. prosinca 2020.g.
    Rok za prijavu predstava je 28. siječanj 2021.g.

    II.
    Za sudjelovanje na Festivalu mogu se prijaviti sva kazališta, festivali, glumačke družine i umjetničke organizacije te pojedinci - članovi Hrvatskog društva dramskih umjetnika i studenti Akademije dramske umjetnosti te Umjetničkih akademija koji svojim djelom ispunjavaju uvjete natječaja. Prijavljuje se jedna (1) predstava, a u prijavi je obvezno navesti datum premijernog izvođenja predstave, dostaviti programsku knjižicu i snimku predstave, kao i ispunjeni Upitnik koji je sastavni dio ovog Natječaja.
    Pri odabiru kazališne predstave koja se prijavljuje treba uzeti u obzir sve tehničke zahtjevnosti predstave i uskladiti ih s tehničko-scenskim mogućnostima kazališta i dvorana u gradovima u kojima se predstave igraju (Županja, Vinkovci, Ilok, Otok, Vukovar).

    III.
    Izborniku/ci Festivala treba osigurati najmanje tri (3) termina za gledanje prijavljene predstave do 30. ožujka 2021.g., a o terminima igranja predstava treba promptno i pravovremeno obavještavati Tajništvo HDDU-a.
    Navedeni najmanji broj osiguranih termina igranja će prema potrebi i okolnostima biti podložan promjenama, a sukladno epidemiološkoj situaciji i mjerama Stožera civilne zaštite RH.
    Popis izabranih predstava koje će sudjelovati na 28. Festivalu glumca bit će objavljen 1. travnja 2021.g.
    IV.
    Sudionici Festivala predstave će igrati u gradovima Županji, Vinkovcima, Iloku, Otoku i Vukovaru. Grad domaćin 28. Festivala glumca je grad Županja.
    V.
    Posljednjeg dana održavanja Festivala tročlani Ocjenjivački sud dodjeljuje: dvije nagrade Fabijan Šovagović najboljim glumicama; dvije nagrade Fabijan Šovagović najboljim glumcima; nagradu Ivo Fici za najbolje ostvarenje mladom glumcu do 28 godina; nagradu Nada Subotić za najbolje ostvarenje mladoj glumici do 28 godina; nagradu Nevenka Filipović za najbolje lutkarsko glumačko ostvarenje ili glumačko ostvarenje u predstavama za djecu i mlade; nagradu Vanja Drach za najbolju predstavu u cjelini.
    Festivalsko vijeće Festivala glumca dodjeljuje: nagradu Ivo Gregurević za izniman doprinos Festivalu glumca i glumačkom pozivu te nagradu Zvonimir Torjanac za svekoliki umjetnički i društveni doprinos kazališnoj umjetnosti na Festivalu glumca.
    Nagrade se sastoje od priznanja, statua i novčanog iznosa.
    VI.
    Svim sudionicima pokriveni su, sukladno realnom troškovniku i raspoloživim sredstvima Festivala glumca, putni troškovi, 1/3 dnevnice, hotelski smještaj na bazi punog pansiona te troškovi prijevoza scenografije, a druge naknade nisu pokrivene (autorski honorari, dodatni troškovi i sl.).
    VII.
    Prijave za Festival u propisanom natječajnom roku, uz obavezno ispunjen priloženi Upitnik, dostavljaju se na adresu: Hrvatsko društvo dramskih umjetnika (za Festival glumca), 10000 Zagreb, Amruševa ulica 19/III (molimo prijave NE slati preporučenom pošiljkom).


    Za Festivalsko vijeće Festivala glumca:
    Marija Filipović, dipl.oec.
    Izvršna producentica

    opširnije

  • 17. prosinac 2020.

    VAŽNA OBAVIJEST

    Poštovani i dragi članovi HDDU-a!

    Često smo suočeni s pogrešnim podacima u evidenciji članova HDDU-a jer nam članovi, na žalost, ne javljaju promjene. Stoga molimo SAMO ONE članove koji su u PRETHODNIH 12 MJESECI promijenili neki od dolje navedenih podataka, da nam ih što prije povratno jave na ovaj e-mail: hddu@hddu.hr

    1. Prezime:

    2. Adresa prebivališta ili boravišta:

    (ona na kojoj ste porezni obveznik/ca)

    3. E-mail:

    4. Broj telefona/mobitela:

    5. Promjena statusa: a) zaposlen/a (gdje i od kad?)

    b) umirovljen/a (od kad?)

    (samostalni umjetnici pri HZSU ne trebaju javljati status)

    Ovi podaci su neophodni da bi naši članovi redovito dobivali sve obavijesti, da bi im se na potvrdama o poreznoj olakšici upisali ispravni podaci te da bi se ažurirali popisi Ogranaka kojima po Statutu pripadaju. Zaštita osobnih podataka je zajamčena i oni će se koristiti isključivo u navedene svrhe.

    Uslijed pandemije virusa COVID-19, uz sve teške okolnosti za rad svih izvedbenih umjetnika, Upravni odbor je, na žalost, već tri puta morao odgoditi održavanje sjednice Skupštine. Prva je bila pripremana za 30. ožujka, druga za 20. listopada, a treća za 15. prosinca ove godine. Budući da prema važećem Statutu nije moguće održavanje elektronskih sjednica, poštom ili elektronskom poštom, sjednica će se održati čim to dopuste epidemiološke mjere.

    Nove okolnosti svakako nameću i neminovno usvajanje izmjena i dopuna Statuta za mogućnost održavanja elektronskih sjednica. Međutim, prema sadašnjim saznanjima, znatan dio zastupnika Skupštine nema mogućnost elektronskog sudjelovanja u radu Skupštine što je svakako poteškoća koju će u budućnosti trebati riješiti.

    Želimo vam ugodne blagdane i srdačno vas pozdravljamo,

    Tajništvo HDDU-a